(prêt-à-porter collectie MC Collignon – The Conscious Collection : prijzen vanaf € 109,- )

Uit onderzoek weten we dat mensen elkaar in slechts minuten redelijk accuraat inschatten en daar vervolgens ook naar handelen. Daarmee is het niet alleen interessant maar ook erg relevant om te weten hoe je overkomt op anderen. Alleen goed presteren is niet voldoende. Door jezelf zichtbaar te maken, maak je meer impact, krijg je meer erkenning en ben je succesvoller.

PROGRAMMA

17:00                 Ontvangst met drankjes en snacks
17:30                 Welkom door Monique en Monique
17:30 – 17:45    Het belang van strategisch kleden, Monique Brummans
17:45 – 18:15    Empowering Women, Monique Collignon
18:15 – 18:45    Buffet, netwerken en mogelijkheid tot kopen (er zullen speciale kortingen gelden tijdens het event)
18:45 – 19:00    Modeshow
19:00 – 19:45    Netwerken en mogelijkheid tot kopen/afspraken maken

Diemen & Van Gestel is sinds 1991 toonaangevend in de bemiddeling en begeleiding van vrouwen en mannen naar posities in de top en subtop van organisaties en bedrijven. Zo’n 70 % van het geplaatst talent is vrouw. Reden om, zo nu en dan, ook aandacht te geven aan uitstraling en presentatie. Vanwege de vele stijlen en keuzemogelijkheden is juíst voor vrouwen strategische en situationeel adequate kleding zeer belangrijk. Want we worden bekeken en willen (op gepaste wijze) bekeken worden. Het ondersteunt en versterkt onze professionaliteit en kracht.

Monique Brummans

Directeur-eigenaar van Diemen & Van Gestel. Strategisch gesprekspartner van bestuur en directie. Vertrouweling en adviseur van toptalent. Ruime ervaring in management- en organisatievraagstukken. Oog voor kansen en profileringsmogelijkheden. Groot netwerk. In 2001 is Monique door Ernst & Young en Universiteit Nyenrode uitgeroepen tot Entrepreneur of the Year. Actief in besturen en commissies. Mede-auteur van de SMO-publikaties: ‘Cherchez la Femme’ en ‘De economische kracht van de ondernemende vrouw’.

 

Monique Collignon Couture

n van de meest succesvolle Nederlandse modeontwerpers. Haar kleding is zelfbewust, supervrouwelijk en soms een beetje brutaal. Als spreker neemt zij u mee in de wereld van de mode. Naast ontwerpster is Monique ook onderneemster en kan zij veel vertellen over het ondernemerschap.

In 1990 ontwierp ze haar eerste Haute Couture collectie en vanaf 1997 vestigde ze zich in Amsterdam. Monique heeft haar eigen prêt-à-porter collectie MC Collignon – The Conscious Collecton. Monique Collignon heeft bedrijfskleding en merchandisecollecties voor de volgende bedrijven ontworpen: Lancaster, Wagenborg passagiersdiensten, Hotel the Banks Mansion, Kliniek Jan van Goyen, Essent, ‘1898’ voor Wagenborg, BDO en het voltallige personeel van Holland Casino.

Monique kleedt vele nationale (en internationale) sterren en daarnaast is ze ook ambassadeur van ‘Become the Best Version of Yourself’, Stichting Kunstweek en KiKa. In 2010 ontving Monique ‘The Designer Of The Year Award’ en in 2012 ‘Best Foreign Designer’(Duitsland). Met The Conscious Collection zet Monique een statement, namelijk dat de enige manier ‘sustainable’ is. Dit om voor de generatie na ons, de wereld een stukje beter achter te laten. Ze laat zien met The Conscious Collection, die voor 70% uit gerecyclede plastic flessen bestaat, dat je er fantastisch uit kan zien en de wereld kan ontdoen van plastic. De stoffen en productie van de collectie zijn duurzaam en empoweren vrouwen middels hun kleding een positieve invloed uit te oefenen op mens en milieu.